På grund av oförutsett underhållsarbete i kårhuset kommer vi inte att kunna vara i kåraulan imorgon (30/11) utan hela mötet genomförs istället i E:A. Vi drar alltså igång 12.00 (..) imorgon i E:A!
Nu är protokollet från vårterminsmötet klart och ligger under "Studerande" -> "Dokument". Det bifogas även nedan. ------ The minutes from the recent guild meeting are completed and can be found unde
***English below*** Hej sektionen! På söndag är det dags för I-sektionens Vårterminsmöte och nu är handlingarna äntligen klara. De återfinns i denna DRIVEMAPP tillsammans med en mapp innehållande någ
Kommentarer